Neler Yaparız

 

Farklı bakıs açılarıyla en dogru çözümü sunuyoruz…

Dogru reklam sızı çabuk sonuca ulastırır…

Blog

GOOGLE, REKLAM VERENLERİN IRKÇI KELİMELERİ ARATANLARIN HEDEFLEMESİNE İZİN VERİYOR!

Google’ın reklam verenlere önerdiği, anahtar cümle seçeneklerinde, ırkçı içerikli cümlelerin olduğu farkedildi. Ancak yine de bu kötü bir sebeple olmayabilir.             Google’ın reklam sistemi belirli arama etiketlerine göre işliyor. Yani Google’ın arama motorunda reklam vermek istediğiniz zaman, Google size reklamınızı hangi sözcük aramalarında göstermek istediğinizi soruyor. BuzzFeed’in farkettiğine göre ise, […]

Apple Watch, hayran mektuplarını okuyor.

  Apple Watch verileri sayesinde kalp, böbrek ve karaciğerinin iflas etmek üzere olduğunu öğrenen bir sporcu, diyabetli kızının kan şekerini Apple Watch ile takip eden bir baba, geçirdiği araba kazasından Apple Watch’u sayesinde kurtulan bir adam… Tüm dünya şu sıralar iPhone 8 ve iPhone X’i konuşadursun, bir yerlerde birileri Apple Watch için Tim Cook’a en […]

İLHAM ALINACAK BİR BAŞARI HİKAYESİ

Dünyanın en büyük mobilya mağazaları zincirinin sahibi olan İsveçli milyarder Ingvar Kamprad 48 milyar dolarlık servetiyle gıpta edilmesi ve başarılarından ders çıkartılması gereken bir rol model olarak karşımızda duruyor. IKEA’nın kurucusu Ingvar Kamprad bu kadar zengin olmasına rağmen sadeliğe ve yenilikçiliğe inanıyor. İşte IKEA’nın kurucusu Ingvar Kamprad’ın başarılarla dolu hayat hikâyesi…         […]

Facebook’a destek geldi

Dünyanın en büyük sosyal ağı konumunda bulunan Facebook, geçtiğimiz F8 konferansı kapsamında ilk bilgilerini verdiği 360 derece video desteğini hem mobil (Şimdilik Android, sonra iOS) hem de masaüstü sürümüne getirdiğini duyurdu. 360 derecelik içeriklere olan ilgisini Oculus Rift’in geliştiricisi Oculus VR’ı satın alarak gösteren Facebook, 2016 yılında satışa sunmayı planladığı sanal gerçeklik başlığı öncesi 360 […]

Japon Tasarımcılar, İsimsiz Boyalar Üretiyor!

Japon tasarım ikilisi Ima Moteki, çocukların öğrenme şeklini değiştirmeyi ve renkler hakkında düşünmelerini sağlamayı amaçlayan,  isimsiz bir dizi boya yarattı. Renk isimlerini kullanmak yerine, her boya tüpünün üzerine, içindeki boyanın ana rengini ve diğer renklerle olan karışım oranlarını gösteren denklemler koydu. ‘İsimsiz Boya’ tasarımcıları Yusuke Imai ve Ayami Moteki, renkleri etiketlemenin problemli olduğuna inanıyor. ”Renklere isimlerini vermeyerek, bir […]

Güven duydugunuz, yaratıcı partner…

Iletısım

Mesaj Yollayın